Potřebujete poradit? +420 731 033 038 (Pondělí - Pátek: 8:00 - 16:00)
Přihlásit se Registrace

Nákupní Košík
0 ks zboží za 0 Kč

Nákupní Košík 0 ks zboží za 0 Kč
Výměna zdarma

Vyměna zboží

Vybrali jste nesprávnou velikost? Nezoufejte, u Prádlo Elegant zboží jednoduše vyměníte.

Lhůta pro výměnu nebo vrácení je dle zákona 14 dní od převzetí zásilky. Objednávky od 1.11. do 31.12. můžete vyměnit i za libovolně jiný sortiment v prodloužené lhůtě až do 15. ledna následujícího roku.

Na veškeré zboží garantujeme výměnu ZDARMA, tj. bez účtování nového poštovného. Výměna ZDARMA platí pro všechny adresy dodání v České republice.

Máte 2 možnosti

  • Prádlo Vám vyměníme za jinou velikost nebo i jiné libovolné zboží z naší nabídky
  • Zboží nebo část objednávky nám vrátíte a peníze dostanete zpět

Jak na to?

  • Vyplníte "formulář - vrácenku", kterou si stáhněte ZDE. Vyplníte příslušné kolonky a Vaše údaje. (Dokument v PDF - otevřete pomocí Acrobat Reader)
  • Nemáte-li tiskárnu (možnost formulář vytisknout) přiložte libovolný list, kde napíšete potřebné údaje k vybranému úkonu (informace o zboží, Vaše údaje).
  • Zásilku s vyplněnou vrácenkou pošlete doporučeně poštou na adresu, která je na ní uvedena: Prádlo Elegant, Ropice 185, 73961 Třinec.

Dostupné velikosti a rezervace

Na eshopu zobrazujeme varianty dostupné ihned. Nevidíte-li variantu, kterou byste si přáli, napište nám. Obratem Vám potvrdíme, v jakém termínu bude dostupná, nebo zda je potřeba zvolit jiné zboží.
Můžeme Vám také vytvořit rezervaci na měněnou variantu.

Co bude dál?

  • Pokud je zboží pro výměnu skladem, bude Vám zásilka odeslána do 1 pracovního dne.
  • Pokud Vámi vybrané zboží pro výměnu není skladem, a je k objednání, bude Vám výměna realizována bezprostředně po jeho doskladnění.
  • Veškeré zásilky se službou výměna zdarma se odesílají kurýrní službou PPL.

Platby při výměně nebo vrácení

  • Cena měněného zboží je stejná s nově vybraným - Výměna je ZDARMA = nebude Vám účtováno nové poštovné.
  • Cena měněného zboží je menší než nově vybraného - platíte pouze rozdíl v ceně.
  • Cena měněného zboží je vyšší než nově vybraného - rozdíl v ceně nového zboží Vám bude zaslán na účet.

Vrácení přeplatků a plateb za zboží je dle zákona do 14 dní ode dne, kdy zásilka k nám dorazí. V Prádlo Elegant tyto platby řešíme obvykle do 7 dní.

Podmínky pro stav vráceného zboží:

  • Zboží musí být v původním obalu, nepoškozené, nepoužité.
  • Musí být označeno visačkou, nestrhávejte visačky.
  • Objednané výrobky (spodní prádlo) zkoušejte pouze na spodní prádlo.
  • Zboží nesmí zapáchat cigaretovým kouřem, parfémy ani ničím jiným.
  • Zboží nesmí být propráno, ani jinak upravováno.
  • Neznehodnocujte obaly - krabičky zboží. Obal výrobku není obal pro přepravu zboží! Znehodnocená dárková krabička bude účtována.
  • Rozbalené punčochové zboží nelze vyměnit ani vrátit. Toto platí i pro sortiment s ochranným obalem, nebo dle hygienických podmínek povahy výrobku.

Doplňující informace k vrácení zboží

  • Hotovost vracíme bankovním převodem - číslo účtu uveďte v dolní části formuláře.
  • Částečné odstoupení od kupní smlouvy (vrácení části objednávky):
    • Při objednávce, kde byla doprava zdarma: Pokud je hodnota ponechaného zboží nižší než stanovený limit pro dopravu zdarma v době objednání, bude od hodnoty vráceného zboží odečtena poměrná částka poštovného (počet kusů ponechaného/počet kusů vráceného zboží) dle typu zvoleného dopravce a formy platby. (Příklad: při vrácení 1 z 3 položek s původní dopravou kurýrem PPL na dobírku = 66% z 99 Kč.)
    • Další informace: Pokud po odečtení vráceného zboží nesplňuje hodnota ponechaného zboží limit pro při objednávce uplatněnou objemovou nebo věrnostní slevu, nebo jiný slevový či dárkový kupón, bude hodnota této slevy odečtena od vrácené částky.

POZOR, čtěte:

Žádáme zákaznice, které k nám posílají na výměnu nebo vrácení plavky či podprsenky, které mají pevnou vycpávku (tvarovaný košíček), aby toto zboží neničily nesprávným složením, nebo "nacpáním" do krabice nebo sáčku. V případě poškození košíčku nebude výměna, nebo vrácení možné! Zboží vložte do krabice, ve které jsme Vám jej zaslali, a to způsobem, jakým Vám přišlo od nás. Takto zajistíte, že zboží bude v pořádku a chráněno i během přepravy.

! Zboží nám zasílejte v pevné kartonové krabici (pokud Vám bylo zboží od nás v takovéto krabici dodáno). Dárková krabička(obal zboží) není obalem pro přepravu. Papírová obálka, sáček a podobné měkké obaly nejsou vhodné, nechrání obsah, a může dojít k poškození obalu - dárkové krabičky zboží, nebo i zboží, a tím může být ponížená cena o nutné náklady na uvedení do původního stavu, nebo v případě poškození zboží(používaného zboží) nebude výměna ani vrácení možné a zboží bude odesláno zákazníkovi zpět. Zboží zasílejte v pevné kartonové krabici - nejlépe v naší, ve které jste zboží obdrželi ! Děkujeme.