Potřebujete poradit? +420 731 033 038 (Pondělí - Pátek: 8:00 - 16:00)
Přihlásit se Registrace

Nákupní Košík
0 ks zboží za 0 Kč

Nákupní Košík 0 ks zboží za 0 Kč
Vánoční garance

Vyměna zboží

Kdy lze zboží vyměnit?

  • v období leden-říjen ve lhůtě 1 měsíc od nákupu
  • v období listopad-prosinec ve lhůtě do 15. ledna následujícího roku

Jak na to?

  • Vyplníte "formulář", který si stáhněte ZDE. Vyplníte příslušné kolonky a Vaše údaje. (Dokument v PDF - otevřete pomocí Acrobat Reader).
  • Nemáte-li tiskárnu (možnost formulář vytisknout) přiložte libovolný list, kde napíšete potřebné údaje k vybranému úkonu (informace o vráceném zboží, vybrané nové zboží, Vaše údaje).
  • Nově vybrané zboží prosím vyberte ve stejné nebo vyšší hodnotě, než zboží, které vracíte.
  • Zásilku se zbožím a formulářem pošlete doporučeně poštou na adresu: Prádlo Elegant, Ropice 185, 73961 Třinec.

Dostupné velikosti a rezervace

  • Na e-shopu zobrazujeme varianty dostupné ihned. Nevidíte-li variantu, kterou byste si přáli, napište nám. Obratem Vám potvrdíme, v jakém termínu bude dostupná, nebo zda je potřeba zvolit jiné zboží.
    Můžeme Vám také vytvořit rezervaci na zboží, kterou měníte.

Co bude dál?

  • Jakmile Vaše zásilka dorazí k nám, bude výměna vyřízena. V případě dotazů Vás budeme kontaktovat.

Podmínky pro stav vráceného zboží:

  • Zboží musí být v původním obalu, nepoškozené, nepoužité.
  • Musí být označeno visačkou, nestrhávejte visačky.
  • Objednané výrobky (spodní prádlo) zkoušejte pouze na spodní prádlo.
  • Zboží nesmí zapáchat cigaretovým kouřem, parfémy ani ničím jiným.
  • Zboží nesmí být propráno, ani jinak upravováno.
  • Neznehodnocujte obaly - krabičky zboží. Obal výrobku není obal pro přepravu zboží! Znehodnocená dárková krabička bude účtována.
  • Rozbalené punčochové zboží nelze vyměnit ani vrátit. Toto platí i pro sortiment s ochranným obalem, nebo dle hygienických podmínek povahy výrobku.

POZOR, čtěte:

Žádáme zákaznice, které k nám posílají na výměnu nebo vrácení plavky či podprsenky, které mají pevnou vycpávku (tvarovaný košíček), aby toto zboží neničily nesprávným složením, nebo "nacpáním" do krabice nebo sáčku. V případě poškození košíčku nebude výměna, nebo vrácení možné! Zboží vložte do krabice, ve které jsme Vám jej zaslali, a to způsobem, jakým Vám přišlo od nás. Takto zajistíte, že zboží bude v pořádku a chráněno i během přepravy.

! Zboží nám zasílejte v pevné kartonové krabici (pokud Vám bylo zboží od nás v takovéto krabici dodáno). Dárková krabička(obal zboží) není obalem pro přepravu. Papírová obálka, sáček a podobné měkké obaly nejsou vhodné, nechrání obsah, a může dojít k poškození obalu - dárkové krabičky zboží, nebo i zboží, a tím může být ponížená cena o nutné náklady na uvedení do původního stavu, nebo v případě poškození zboží(používaného zboží) nebude výměna ani vrácení možné a zboží bude odesláno zákazníkovi zpět. Zboží zasílejte v pevné kartonové krabici - nejlépe v naší, ve které jste zboží obdrželi ! Děkujeme.