Vyhledávání

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Jak postupovat při vrácení zboží?

Ano, občas se to stává. Někdy se nestrefíme do vkusu obdarovaného, někdy věc velikostně nepadne, nebo se nám prostě nelíbí. Ať už je důvod, proč se rozhodnete zboží vrátit jakýkoliv, není důvod k panice. S vyřízením Vám rádi pomůžeme.

Zvolte si raději výměnu zboží za jiné, je zdarma

V našem e-shopu nabízíme dva způsoby zpracování nevyhovujícího zboží : 

  1. VÝMĚNU ZA JINOU VELIKOST NEBO ZA JINÉ (do 30 dnů od doručení)
  2. VRÁCENÍ ZPĚT - odstoupení od kupní smlouvy (do 14 dnů od doručení)

Výměna zboží za jiné je s výhodou - novou dopravu směrem k Vám již nehradíte, je zdarma. Abyste měli jistotu, že výměnu zpracujeme v den, kdy dorazí k nám, je vhodné si zboží dopředu rezervovat (telefonicky nebo emailem). Je také dobré sledovat termín, kdy bylo zboží k Vám doručeno - od něj datujeme 30 dnů, dokdy je možno provést výměnu a to je také bezva. Podrobné informace o výměně naleznete zde.

V případě vrácení zboží můžete očekávat vyřízení platby do 3-7 dní (zákonná lhůta je 14 dní).  Je nutné, aby vrácení splňovalo veškeré podmínky, včetně čtrnáctidenní lhůty. Podrobné informace o vrácení naleznete zde.

Další informace naleznete v obchodních podmínkách.


Vše potřebné uvedete díky našemu formuláři


Postup vrácení zboží

Vratky přijímáme na adrese: ELEGANT.cz, Nebory 585, 73961, Třinec.

  • rozhodněte se, zda si přejete vyřizovat vratku jako výměnu, nebo odstoupení od kupní smlouvy (vrácení)
  • zboží a průvodní formulář vložte do pevné kartonové krabice (můžete použít naši původní)
  • na poště vyplňte podací lístek a pečlivě jej uschovejte
  • cestu balíku k nám můžete sledovat online