Vyhledávání

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat

Časté otázky k provozu během nouzového stavu COVID-19

Je možné si objednat v e-shopu?

Ano, e-shop ELEGANT funguje standardně bez omezení. Nákup se může lišit pouze způsobem platby a doručení u vybraných přepravců. Doporučujeme kurýrního přepravce GLS nebo Českou poštu a pokud je to možné využití bezhotovostní platby pro minimalizaci zdravotních rizik hotovostní manipulace při převzetí balíku.

Je možné navštívit prodejnu - vyzvednout osobně?

Ano, ale pouze přes naše výdejové okénko. Nutností pro převzetí zboží je rouška, prosím respektujte naše i vaše bezpečí. Snažíme se tak minimalizovat riziko nákazy. Děkujeme za ohleduplnost. Pokud budete vaši objednávku platit na místě, pak pouze bezhotovostně - tedy platební kartou. Vstup do provozovny a možnost vyzkoušení zboží na místě není nyní možné.

Jak fungují doručovací služby a výdejní místa?

Česká pošta - Balíčky doručuje standardně. Jen prosí o eliminaci návštěv poboček. Konkrétní informace: https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/aktuality/2020

GLS - Dopravní společnost zcela zrušila GLS ParcelShopy, aby zákazníci zbytečně necestovali. Je možné platit dobírkou, přepravce ale všechny žádá o nachystání přesné částky, aby se neprodlužoval kontakt zákazníka a kurýra. Více informací zde:  https://gls-group.eu/CZ/cs/informace-pro-zakazniky

Zásilkovna - Zásilkovna funguje jako doposud s tím rozdílem, že lze na výdejních místech platit pouze platebními kartami. Výdejní místa, která jsou kvůli nařízení vlády uzavřená, mohou alespoň prostřednictvím výdejního okénka nadále vydávat uložené zásilky. Konkrétní informace od přepravce: https://blog.zasilkovna.cz/faq-covid-19-informace-pro-zakazniky/

Jak dlouho bude trvat doručení objednávky?

Fungujeme standardně. Odesíláme ihned. Doručení vašeho balíčku se může kvůli opatřením zpozdit u konkrétního přepravce.

Máte dostatek zboží na skladě?

Ano, veškeré zboží, které vidíte na eshopu je skladem u nás a ihned k odeslání / vyzvednutí.

Jak můžu objednávku zaplatit?

Česká pošta a kurýr GLS prozatím přijímají i hotovost - platby dobírkou. U osobního odběru v Třinci až do odvolání přijímáme pouze platbu kartou nebo převodem na účet. Objednávky je tedy možné platit jen bezhotovostně, a to platí i v případě vyzvednutí přes některá odběrná místa Zásilkovny.

Jak mám postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží?

 Proces vrácení zboží a jeho reklamace probíhá standardně: https://www.pradlo-elegant.cz/vraceni-zbozi_p13.html