Potřebujete poradit? +420 731 033 038 (Pondělí - Pátek: 8:00 - 16:00)
Přihlásit se Registrace

Nákupní Košík
0 ks zboží za 0 Kč

Nákupní Košík 0 ks zboží za 0 Kč
Vánoční garance

Časté dotazy

Objednávka

Nepřišlo potvrzení objednávky?

Kopie Vaši objednávky je automaticky a ihned po dokončení procesu objednání ve Vaší emailové schránce. Pokud jste zadali správný email a kopii objednávky, a přesto ji nevidíte v doručené poště, zkontrolujte si prosím spamový koš nebo filtr, který mohl zprávu odstranit. Označte si naši adresu jako důvěryhodnou, aby Vám další zprávy byly doručeny správně. Pokud i přesto zprávu nenaleznete, kontaktujte nás.

Kde naleznu údaje k platbě?

Pokud jste vybrali jako formu platby bankovní převod, jsou veškeré údaje k provedení platby v kopii Vaši objednávky ve Vašem emailu.


EET (od 1. března 2017)

Řádný daňový doklad je vždy přiložen v zásilce společně s objednaným zbožím bez ohledu na způsob zvolené platby.

Kdy obdržím EET účtenku?

  • Platba dobírkou do EET nevstupuje, účtenka se nevystavuje.
  • Platba převodem do EET nevstupuje, účtenka se nevystavuje.
  • Platba GOPAY do EET vstupuje, účtenku obdržíte ihned po zaplacení emailem na Vámi uvedený email v objednávce, přímo od platební brány GOPAY.
  • Platba v hotovosti při osobním převzetí na provozovně Prádlo Elegant do EET vstupuje, účtenku obržíte vytisknutou na místě.

Co dělat v případě nesprávného emailu při objednávce nebo při procesu zaplacení?

Opis účtenky lze zpětně dohledat a zaslat na Váš email. Kontaktujte nás.

Objednávka přes Heuréka košík

V případě úhrady online přes Heuréka košík kontaktujte provozovatele Heuréky, kde byla platba provedena.


Výměny a vrácení

Pro období 1.11. až 31.12. platí prodloužená lhůta pro výměnu, a to až do 15. ledna.

Je možné objednané zboží vyměnit nebo vrátit?

Ano, v případě volby špatné velikosti, nebo pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej do 14 dnů vyměnit či vrátit. Postup pro výměnu nebo vrácení. V případě dotazů nás kontaktujte emailem.

Pro období 1.11. až 31.12. platí prodloužená lhůta pro výměnu i za libovolně jiný sortiment z nabídky, a to až do ledna 2017. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy je běžná - 14 dní od převzetí zásilky.

Lze vyměnit za jiné zboží?

Ano, zboží můžete vyměnit i za libovolně jiný sortiment z naší nabídky. Pokud je cena nově vybraného zboží nižší, uveďte číslo Vašeho účtu, kde Vám bude přeplatek zaslán. Pokud je cena vyšší, bude Vám nedoplatek a možnosti jeho úhrady sdělen emailem.

Jak dlouho trvá výměna?

Pokud je nově vybrané zboží skladem, tak je výměna realizována ihned po přijetí a kontrole vráceného zboží. Pokud není nově vybraná varianta v katalogu (a je k objednání), tak je výměna realizována jakmile nám zboží dorazí na sklad. Můžete se informovat emailem.

Jakým způsobem Vám poslat balík pro výměnu zboží nebo pro vrácení zboží?

Zásilky zasílejte výhradně doporučeně poštou na adresu provozovny Prádlo Elegant, Ropice 185, 739 61 Třinec. Zboží nebalte do papíru, fólie, ani jiného sáčku, ale do pevných kartonových krabic (pokud jsme Vám zboží v takovéto krabici zaslali), aby nedošlo k poškození během přepravy. Poškozené nebo jinak znehodnocené zboží nelze přijmout zpět, resp. vrátit celou kupní částku tohoto zboží.

Vracela jsem zboží s požadavkem na vrácení peněz, kdy přijdou a kolik to bude?

Pokud jste zboží vrátila v pořádku, tak Vám bude platba zaslána na účet nejpozději do 7 pracovních dní (běžná zákonná lhůta je 14 kalendářních dnů). Pokud zboží není v pořádku, nebo je jinak znehodnoceno, může být částka ponížena o náklady na uvedení zboží do původního stavu, pokud to vůbec lze. Pokud je vše v pořádku, vrací se celá kupní cena zboží. Uvedené platí pro zákonné vrácení do 14 dní. Pokud byla započítaná objemová sleva nebo jiná zákaznická sleva a vrácením tato podmínka není již splněna, je vrácena částka upravena o tuto hodnotu.

Jak je to s vrácením poštovného?

Výňatek z obchodních podmínek v souladu s novým občanským zákoníkem: Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.


Skladová dostupnost

Zboží je skladem, kdy mi přijde, kdy odešlete balík?

Veškeré zboží je skladem a okamžitě k odeslání, nebo vyzvednutí na naší provozovně. Pokud objednáte v pracovní dny do 14.-15. hodiny, odešleme Vám zásilku ještě tento den a následující pracovní den bude balík u Vás. Pokud objednáte mimo pracovní dny a ve večerních hodinách, je zásilka odesílána nejbližší pracovní den.

Chci objednat více kusů, máte je k dispozici?

Pokud není Vámi požadovaný počet kusů okamžitě k dispozici, zobrazí se Vám tato informace již v nákupním košíku. Po přijetí objednávky Vám obratem potvrdíme termín vyřízení Vámi požadovaného počtu kusů.

Kdy mi zboží dorazí, je skladem?

Máme vlastní sklad s více než 12000 položkami(variantami zboží). U každé varianty zboží je zobrazeno, zda je skladem. Veškeré položky skladem, pokud objednáte v pracovní den do 14. - 15. hodin, Vám budou odeslány ihned tentýž den a následující pracovní již balíček bude u Vás. Pokud objednáte položku neoznačenou skladem (informace na detailu zboží/varianty a také v nákupním košíku), obratem Vám potvrdíme přesnější termín dodání.


Slevové poukazy a vouchery

Kde koupit dárkový poukaz?

Informace k dárkovým poukazům

Jak použít slevový kupón?

Zkontrolujte prosím údaje o Vašem kupónu a zda: 1. je ještě platný, 2. splňuje obsah Vašeho košíku podmínky jeho použíti (vybrané zboží nebo hodnota nákupu), 3. opsali jste správně jeho kód.

Mám více slevových kupónů, mohu je uplatnit všechny najednou?

Na objednávku lze uplatnit jen jeden kupón, uplatněte ten, který je pro Vaši objednávku výhodnější. Každý kupón má svá pravidla použití (jednorázové - účelové, omezení na kategorie, nebo hodnotu). Tuto informaci naleznete při informacích o Vašem kupónu, nebo po zadání kódu kupónu v košíku.

CREEDO karta, Sphere Card, Lady karta KB - kde uplatnit?

Bonus díky Vaší kartě můžete uplatnit dle návodu zde.

Zapomněla jsem uvést slevový kupón do objednávky

Ano, slevu lze uplatnit, pokud zásilka nebyla ještě zpracována na expedici. Kontaktujte nás na info@pradlo-elegant.cz nebo 731 033 038, nebo slevu uplatněte do další objednávky.

Jak využít slevový - dárkový kupón?

Slevový kód vepište během objednávání v nákupním košíku do políčka pro slevové kódy a stiskněte tlačítko ENTER na Vaší klávesnici.


Proces objednávky

Jak vybrat správnou velikost?

Na detailu každého výrobku je pod fotografiemi záložka s tabulkou pro daného výrobce.

Lze si zboží osobně vybrat, prohlédnout, vyzvednout?

Ano, veškeré zboží skladem si můžete osobně a ihned zakoupit na našem výdejním místě Ropice 185, 739 61 Třinec, po-pá 8:00-16:00, tel.: 731 033 038. Zboží si také můžete vyzkoušet ve zkušební kabince. Náš personál Vám ochotně pomůže s výběrem a nákupem.

Platba kartou místo dobírky u PPL

Ano. Zásilky odeslané pomocí kurýra PPL je možno při převzetí hradit jak v hotovosti dobírkou, tak platební kartou. U objednávky volte možnost Dobírka= v hotovosti při převzetí zásilky.

Jak zaplatit kartou již při objednávce

Během objednávky vyberete možnost GOpay platby a budete automaticky přesměrování na platební bránu, kde zaplatíte za objednávku pomocí platební karty. Pokud by tato platba neproběhla, nabídneme Vám emailem náhradní řešení.

Objednala jsem si u Vás, ale nepřišlo mi potvrzení

Ihned po dokončení objednávky Vám na email měla přijít kopie Vaši objednávky. Zřejmě jste objednávku nedokončila, nebo jste napsala špatný email. Kontaktujte nás info@pradlo-elegant.cz nebo na 731 033 038 popřípadě objednejte znovu a věnujte pozornost správnému vyplnění všech kolonek objednávky.

Stav Exportováno do pohody

Pokud u své objednávky vidíte stav "exportováno do pohody" - je to naše označení pro objednávku, která se nahrála od skladového a účetního systému Pohoda, je přijata a zboží se pro Vás na skladě připravuje.


Newsletter - obchodní sdělení

Kde naleznu Váš newsletter?

Může se stát, že newsletter Vám ve Vaší emailové schránce spadne do složky hromadné nebo komerční sdělení, kde si jej můžete otevřít

Jak se k odběru přihlásit?

Přihlásit se můžete zde: https://pradloelegant.ecomailapp.cz/public/subscribe/1

Jak se odhlásit?

V patičce sdělení je vždy odkaz pro rychlé odhlášení. Email k odhlášení můžete zadat také zde: https://pradloelegant.ecomailapp.cz/public/unsubscribe/1